I’M SORRY

Ωραία. Θα το πάρω από την αρχή. Είχα κοιμηθεί 2 ώρες γιατί ξύπνησα να κάνω την εφορία. Γύρισα σπίτι και το μεσημέρι ξεράθηκα για ύπνο για να είμαι φρέσκια το βράδυ για τα γενέθλια σου. Τελικά έπεσα σε κώμα και ξυπνησα 11 ώρες μετά, η Μαντώ λίγο έλειψε να πιστέψει ότι είχα πεθάνει στον καναπέ. Ενημερώθηκα για την αλλαγή σχεδίων και νόμιζα ότι τα ωράρια μείναν ίδια, και ότι απλά το μαγαζί άλλαξε. 1 η ώρα το βράδυ ξεκίνησα και αφού πέρασα ένα μαρτύριο περιμένοντας το χ14 για 45΄ στην βροχή έφτασα στην Κηφισιά στις 2.30. Μπήκα στο μαγαζί και δεν σας βρήκα πουθενά. Τότε κατάλαβα πως τα έχω γαμήσει όλα. Πήρα τα κορίτσια και ήρθαν και με μαζέψαν. Προφανώς και έκλαιγα. Έκλαιγα γιατί έχασα τα γενέθλια σου και έκλαιγα πάνω από όλα γιατί δεν μπορώ να προγραμματίσω τον εαυτό μου, κάνοντας λάθη που δεν μ’αρέσει να κάνω. Το κοντρολ φρικ που ξέρετε και αγαπάτε έχει βαρέσει μίνι διάλυση. Ξέρω ότι μπορεί να μην σε πείραξε καν τόσο πολύ που δεν ήρθα, ούτε να είναι τόσο σπουδαίο ότι έκανα μια τζάμπα χαζή διαδρομή μες το βράδυ. Δεν είναι ούτως ή άλλως αυτό που με στεναχωρεί περισσότερο. Είναι ότι ανά περιόδους χάνομαι πάρα πολύ. Και ναι σε πρώτη φάση χάνω το ωράριο ύπνου, δεν μπορώ να κοιμηθώ αν δεν ξημερώσει. Μετά χάνω επαφή με πράγματα, δεν ξέρω λίγο πολύ τι μου γίνεται. Απλά δεν μπορώ να το σταματήσω. Ο μόνος τρόπος είναι να ανοίξει η σχολή και να αφοσιωθώ πολύ, και να γίνω πάλι η Αγγελική με το αγελαδίσιο βλέμμα μπροστά στο photoshop και στο autocad, και να γκρινιάζω που δεν έχω χρόνο. Και τώρα που τον έχω, να πως τον αξιοποιώ. Αυτό είναι που με φρικάρει. Είμαι λίγο πιο αντιπαραγωγική από όσο γίνεται να είναι κάποιος. Και στην αρχή δεν έμοιαζε κακό, όλοι δεν μπορούν κάποιοι στιγμή στην ζωή τους να είναι αντίπαραγωγικοί? Εγώ δεν ξέρω καν πως να προσδιορίσω τον ευατό μου όταν δεν είμαι παραγωγική. Μου προκαλεί μετά από λίγο μια κατάσταση χάους. Δεν ξέρω τι θέλω και μετανιώνω για πράγματα που δεν κάνω. Απλά έχω μπερδευτεί τόσο πολύ από το Φεβρουάριο. Κάπου έχει πέσει ένα switch off και ψάχνω να ανεβάσω το διακόπτη. Είναι 9.18 το πρωί και είμαι άυπνη, θα κοιμηθώ μια και καλή το βράδυ, νωρίς. Στις 12 θα πάρω το πλοίο και θα πάω στη Σύρο. Το μόνο που θέλω να κάνω είναι να κοιτάω για λίγο τη θάλασσα.

ΥΓ: Η Τιτίκα μου είπε στο αυτοκίνητο ότι θα σκεφτόμαστε αυτό το σκηνικό και θα γελάω και εγώ και εσείς με την περβαρντ φίλη σας. Το ξέρω ότι θα γίνει.